среда, 25 июля 2012 г.

I Gramercy bor för övrigt skådespelarna Julia Roberts och Kate Hudson. Enligt en New York-bok jag lä


Under vår vistelse i New York bodde vi på sjunde våningen på Hotel 17 som låg på 225 East 17 street i Gramercy, photos of adam mark hotel in houston Manhattan. Näst högst upp samt längst till vänster på fotografiet, framifrån sett. (märkligt nog har fotografierna på hotellet bara sju våningar, men det fanns en knapp med nummer 8 inne i hissen)
I Gramercy bor för övrigt skådespelarna photos of adam mark hotel in houston Julia Roberts och Kate Hudson. Enligt en New York-bok jag läste spelas väldigt många filmer in i området, vilket gör att det känns väldigt välbekant. Hotellet ligger nära både Union Square Garden samt Flatiron district. (ni vet, strykjärnsbyggnaden)
Eftersom photos of adam mark hotel in houston det ligger på Manhattan, photos of adam mark hotel in houston är det också nära till allt. Du kan handla dygnet runt, har nära till både sjukhus och apotek (som även säljer alkohol och godis) samt kan ta dig fram både genom att gå eller via tunnelbana, taxi eller buss.
Vår utsikt. På repet som hängde photos of adam mark hotel in houston ner precis utanför vårt fönster (där sängen var belägen) satt det ofta fåglar och kvittrade. I början trodde jag att jag fick sms hela tiden då de lät precis som tweet -ljudet photos of adam mark hotel in houston på iPhonen. :D
Hotellet hade, som ni förstår av skylten, möblerade rum. ;) På hotellet har Woody Allen-filmen Manhattan Murder Mystery spelats in och även Madonna har fotograferats här till sin bok  Sex . Överlag förekommer det visst en hel del modefotograferingar här. (se video längst ner)
Gångarna photos of adam mark hotel in houston var oerhört smala och heltäckningsmattor fanns i varje rum, bortsett från badrummen. Det fanns två badrum per våningsplan och de delades med hela korridoren. Lyckligtvis var det inget problem med att få tillgång till dem. Endast vid två-tre tillfällen var båda badrummen ockuperade, photos of adam mark hotel in houston men då var det bara att gå över till korridoren på andra sidan våningsplanet och bevista toan där. Sedan fanns det även handfat och hygienartiklar photos of adam mark hotel in houston på rummet, så det gick bra.
I ett av badrummen fanns det ett litet fönster med en alltid nedfälld persienn, trots att fönstret uppenbarligen inte vette mot någon gata eller liknande. Ibland hördes spansktalande röster därifrån, vilket gjorde mig väldigt nyfiken. När jag drog upp persiennen såg jag dock ingenting annat än en grå betongvägg. Det gick inte heller att kolla rätt ner, då fönstret ej kunde öppnas mer än en glipa.
Sista natten på hotellet tog nyfikenheten överhanden varpå jag körde ut en kamera genom fönstret och fotograferade rätt ner. Dessvärre gav min inspektion inget nämnvärt utslag, men det var ändå spänning i den vattenångiga badrumsluften!
Jag DÖR! Om du någon gång känner för att byta inriktning på din karriär så verkar photos of adam mark hotel in houston reseskribent vara ett alternativ att överväga! Tror aldrig att jag på Vings eller Apollos nätsidor kommer att hitta en lika målande photos of adam mark hotel in houston beskrivning av vem som skulle kunna vara målgrupp för ett visst hotell som denna, men banne mig vad uppfriskande det skulle vara! Hahaha!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий